Search

مشاوره‌ی مدیریت، مدل و طرح کسب‌و‌کار

تهیه طرح کسب و کار

استخراج ارزش از ایده نیاز به طراحی یک مدل کسب و کار مناسب را دارد تا شاهکاری از خلاقیت و استراتژی هوشمندانه در فرصت‌های بازار، کارآفرینی، برنامه‌ریزی، نقشه راه، مشتریان، نحوه تولید، توزیع و کسب درآمد باشد تا مدیریت بتواند تصمیمات اثربخش برای بهبود و رشد سازمان و فرآیندهای تجاری آتی اتخاذ نمایند.

مشاوره مدیریت کسب و کار

در اکوسیستم نوآوری، فناوری و دنیای پویای امروز، مدیریت استراتژیک به عنوان یک هنر، صاحبان طرح‌ها و سازمان‌ها را به دست‌یابی به اهداف و تحقق رسالت خود هدایت می‌کند. این هنر توان‌مندی در تعیین مسیر، تغییر مناسب و انطباق با فرصت‌ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم می‌آورد.

تهیه مدل کسب و کار

مدل کسب و کار به عنوان یک چهارچوب استراتژیک قادر است به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک کند تا در مسیری پرتلاش و موفقیت‌آمیز قرار داشته باشند. با طراحی و تهیه مدل کسب و کار خلاقانه، اشخاص و سازمان‌ها موفق خواهند شد تا در شرایط رقابتی دنیای امروز، سهم بازار و درامد عالی کسب کنند.

تیم کارشناسان چناران برای همکاری با شما آماده هستند

تیم چنارن متشکل از کارشناسان حرفه‌ای در تخصص‌های مختلف اعم از امور مالی و حسابداری و رشته‌های آی‌تی و سایر رشته‌های مهندسی و کارشناسان حوزه هنر بوده‌ است که آماده‌ی همکاری با شما هستند.